ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΕΡΟΣ 

Η εταιρία FSN είναι από τους μεγαλύτερους Ευρωπαϊκούς κατασκευαστές με εξειδίκευση στην επεξεργασία του πεπιεσμένου αέρα.
Η FSN διαθέτη ένα ευρύ και πλήρες φάσμα προϊόντων από το σημείο παραγωγής μέχρι και το τελικό σημείο αξιοποίησης του πεπιεσμένου αέρα, δίνοντας και προτείνοντας τις ιδανικές λύσεις που απαιτούνται, καλύπτοντας τις ανάγκες :

• Συνεργείων - Φανοβαφείων
• Μεγάλων βιομηχανιών
• Νοσοκομειακών εργαστηρίων
• Ιδικές εφαρμογές αναπνεύσιμου αέρα

Τα προϊόντα της FSN έχουν σχεδιαστή από εξειδικευμένους τεχνικούς μετά από χρόνια έρευνας, χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που διατίθενται στην αγορά.
Η εταιρεία FSN περιλαμβάνει στην γκάμα της τα κάτωθι προϊόντα :

• Ξηραντές ψυκτικού τύπου
• Ξηραντές προσροφητικού τύπου
• Ξηραντές για αναπνεύσιμο αέρα
• Γεννήτριες αζώτου
• Φίλτρα αέρα
• Διαχωριστές συμπυκνωμάτων
• Κάθετα αεροφυλάκια
• Διαχωριστές ελαίου - νερού
• Αυτόματες εξυδατώσεις
• Συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας
• Ανιχνευτές διαρροής αέρα
• Συστήματα ανάκτησης θερμότητας

Υποκατηγορίες

ΦΙΛΤΡΑ

Ο παραγόμενος πεπιεσμένος αέρας από τον αεροσυμπιεστή δεν έχει μόνο υγρασία αλλά και συμπυκνώματα (Λάδια & σωματίδια) τα οποία δεν έχει την δυνατότητα να παρακρατήσει ο ξηραντής.

Εδώ έρχονται να συμπληρώσουν την διαδικασία του φιλτραρίσματος τα κεραμικά φίλτρα γραμμής.

Τα φίλτρα γραμμής τοποθετούνται ένα πριν κι ένα μετά τον ξηραντή και χρησιμεύουν για να παρακρατούν λάδια, σωματίδια, συμπυκνώματα έως και οσμές λαδιού με χρήση των φίλτρων ενεργού άνθρακα.

Συγχρόνως τα συγκεκριμένα φίλτρα προστατεύουν και τον ξηραντή μας από τυχόν βουλώματα στην εσωτερική του σερπαντίνα και τις σωληνώσεις του.

ΞΗΡΑΝΤΕΣ

Οι ξηραντές είναι ένα σημαντικό κομμάτι του εξοπλισμού που συντελεί καταλυτικά στην επεξεργασία του πεπιεσμένου αέρα με αποτέλεσμα να λαβαίνουμε προς το δίκτυο μας αέρα 100% ξηρό απαλλαγμένο από οποιαδήποτε μορφή υγρασίας.

Πιο αναλυτικά :

Ο ατμοσφαιρικός αέρας έχει μέσα του υγρασία η οποία είναι σε αέρια μορφή, κατά την διαδικασία της συμπίεσης του από τον αεροσυμπιεστή αυξάνεται η θερμοκρασία του και συντοχρόνος υπάρχει συγκέντρωση στερεών σωματιδίων που αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, τα οποία δημιουργούνται από τα φυσικά φαινόμενα, αλλά και από ρυπαντικές ουσίες ή βιομηχανικές διεργασίες.

Εν συνεχεία ο συμπιεσμένος αέρας, είτε μέσα στο αεροφυλάκιο, είτε μέσα στις σωληνώσεις διανομής, σιγά - σιγά κρυώνει με αποτέλεσμα η υγρασία η οποία υπάρχει μέσα σε αυτόν σε αέρια μορφή να γίνεται νερό.

Τα συμπυκνώματα (Νερό - λάδι - ακαθαρσίες - οσμές) προκαλούν αλλοίωση στην ποιότητα του παραγόμενου αέρα και σαν συνέπεια έχουμε την διάβρωση των σωληνώσεων και ζημιές - δυσλειτουργίες στο πνευματικό εξοπλισμό, επηρεάζοντας έτσι αρνητικά την απόδοση τους.

Μέσα σε 100 m3 πεπιεσμένου αέρα, υπάρχουν : 2,2 λίτρα νερού (75 % σε υγρή μορφή και το 25% σε αέρια μορφή) 2 γραμμάρια ελαίου, 8 εκατομμύρια στερεά σωματίδια και οσμές, που δημιουργούνται από τη διαδικασία της συμπίεσης, αλλά και κυρίως από το περιβάλλον στο οποίο ο συμπιεστής ρουφάει τον αέρα.

Ορισμένες εφαρμογές δεν ανέχονται την παρουσία αυτών των ουσιών.

Η ποιότητα του πεπιεσμένου αέρα είναι συνεπώς σημαντική παράμετρος για την αξιοπιστία των μηχανημάτων, συστημάτων, αυτοματισμών και εργαλείων που λειτουργούν με πεπιεσμένο αέρα για την σωστή απόδοση τους ποιότητα του τελικού προϊόντος.

ΑΥΤΟΜΑΤΕΣ ΥΔΑΤΟΠΑΓΙΔΕΣ

Ό παραγόμενος πεπιεσμένος αέρας από τον αεροσυμπιεστή μπαίνοντας με δύναμη μέσα στο αεροφυλάκιο, στροβιλίζεται παθαίνοντας το πρώτο σόκ, με αποτέλεσμα όλα τα πρόσμικτα που περιλαμβάνονται μέσα σ’ αυτόν (Νερό, λάδια, σωματίδια, συμπυκνώματα) λόγο βαρύτητας να κατασταλάζουν και να λιμνάζουν στο κάτω μέρος του αεροφυλακίου, το ίδιο φαινόμενο δημιουργείτε και στα φίλτρα γραμμής.

Αυτό το μίγμα για να μην φορτίζει τα φίλτρα του πεπιεσμένου αέρα και για να προλάβουμε τυχόν διάβρωση του αεροφυλακίου καλό είναι να αποβάλλονται από αυτά σε τακτά διαστήματα.

Για να το επιτύχουμε αυτό τοποθετούμε κάτω από το αεροφυλάκιο και τα φίλτρα από μια αυτόματη ηλεκτρονική εξυδάτωση για να αφαιρούμε τα συμπυκνώματα (νερού - λαδιού) η οποία θα καθοδηγείτε από από timer που θα έχει την δυνατότητα να ρυθμίζει το άνοιγμα και το κλείσιμο της βαλβίδας στους χρόνους που επιθυμούμε εμείς, επιπλέων μεταξύ αεροφυλακίου ή φίλτρων και αυτόματης εξυδάτωσης τοποθετούμε By-pass που σε περίπτωση βλάβης θα έχουμε την δυνατότητα να βγάλουμε τα συμπυκνώματα από τα αεροφυλάκια ή τα φίλτρα χειροκίνητα.